Minulta on kyselty vähän runoja, joten tässäpä muutama. Levyllinen ystävän tuomaa suklaata ja pullollinen glögiä niin johan syntyi tuotoksia. ;)

"Kai osasit sanoa oikeat sanat,

olla hiljaa oikealla hetkellä.

Tulla vastaan oikeaa polkua,

nauraa tähdet silmiini.

Sillä olin enää vain

höyhenen kevyt,

saappaani pudottanut.

Oikealla hetkellä."

WP_20151214_012.jpg

"Suden sieluni tahtoo vaeltaa kohti tuntematonta.

Ei ajatella mitään mikä on liian aikaista.

Ei vuodattaa kyyneleitä minkään takia

mikä on liian myöhäistä.

Suden sieluni tahtoo nousta vuorelle

katsomaan kuuta,

pysähtyä rannalle

kuuntelemaan hiljaisuutta.

Tuntea tavoin, joita vain toinen samanlainen

pystyy tuntemaan."

WP_20151208_003.jpg

"En koskaan etsinyt,

mutta tiesin,

koska tulin perille.

En koskaan unohtanut,

mutta tiesin,

koska päästää irti.

Minä olin enää

sateiden suojelema,

pilvien päässä,

puuterilumen painoinen.

Minä olin, se riitti."

WP_20151212_004.jpg